Forrester Consulting tarafından yürütülen yeni çalışmamızı keşfedin

Bugünün dijital müşterilerinin daha güçlü ve her zamankinden daha talepkar oldukları müşteri çağında, müşteri sadakatinin öneminden neredeyse bahsedilmezken; müşteri deneyimi her şey demek. Bu nedenle müşterilerinizi çok iyi tanımanız, anlamanız ve içgörüyü süreçlerinizin ve kararlarınızın merkezine yerleştirmeniz gerekiyor. Bu da, müşteri deneyimini en üst düzeye çıkarırken, gelirlerinizi artırmak ve müşteri yaşam döngüsünün her aşamasında riski en alt düzeye indirmek için bu içgörülerden faydalanmanız anlamına geliyor.

Bugünün dijital ekonomisinde fark yaratmak ve rekabet etmek için tüm sektörlerdeki kurumların her bir müşteri etkileşimi sırasında elde ettikleri verilerden kazanılmış kapsamlı müşteri içgörüsüne sahip olması ve bunu dijital ortamda en doğru şekilde kullanabiliyor olması gerekiyor. 

Experian Haziran 2017’de Forrester Consulting ile iş birliği yaparak Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinde 600’e yakın C seviyesi yönetici ve bölüm başkanıyla bir çalışma yürüttü. Çalışmada yer alan katılımcılar, kurumsal risk, müşteri veri yönetimi, dolandırıcılıkla mücadele, müşteri yönetimi konularından sorumlu veya karar alma sürecinde önemli role sahip kişilerden oluşuyor.

Verinin Yeni Sınırı: ‘Gerçek Anlamda İçgörüyle Yönetilen Bir İşletme Olmak’ isimli çalışmamız, verinin değerini ortaya çıkarmanıza, gelişmiş analitik yöntemlerden faydalanmanıza ve her zaman en iyi müşteri deneyimini sunmanıza yardımcı olur.

Dolandırıcılık

Dolandırıcılığa karşı dengeli bir yaklaşım benimseyin

Müşteri Yönetimi

360 derece müşteri görünümü elde edin

İleri Düzey Analitik

Yeni Forrester Raporu, gelişmiş analitik tekniklerle ilgili önemli bilgileri ortaya çıkardı

Yeni araştırmayı indirin

Web seminerini izlemek ve yayınlandığı zaman Forrester raporunun bir kopyasını edinmek için lütfen formu doldurun.

  • Gönder