Güçlü bir müşteri deneyimi sunmak ve dijital dünyaya büyük ilgi duyan müşterilerin ihtiyaçlarına uyum sağlamak, diğer yandan da çok büyük hacimlerdeki verileri yönetip giderek artan karmaşıklıktaki dolandırıcılıklarla mücadele etmek, kuruluşların günümüzde karşılaştığı temel zorluklardan bazılarıdır. Sürmekte olan bu kültürel değişim, büyük oranda günümüz müşterilerinin beklentileri tarafından yönlendiriliyor. Kuruluşların beşte dördünden fazlası (%81) şu anda müşterilerini tamamen anlamayı bir öncelik haline getiriyor.

Sonuç olarak bu dijital deneyim, artık dünya genelindeki işletmelerin yönetici kadroları için önemli bir yatırım alanı. Geleneksel işletme modellerinin önümüzdeki beş yıl içinde yok olacağının öngörülmesi, dijital dünyayı birçok şirket için temel savaş alanı haline getiriyor. Bununla birlikte, kuruluşların sadece üçte biri (%33) dijital deneyimini optimize edip iyileştirmenin avantajlarını tam olarak anlıyor.

Güçlü rakiplerin yarattığı baskının artmasıyla birlikte küçük, esnek ve piyasada yeni olan girişimci şirketler, alışılmışın dışına çıkıyor ve müşterilere iş yapma şeklini değiştiren yeni ve yenilikçi teklifler sunuyor. Eski sistemler veya geleneksel pazara sunma yöntemlerinin yükü altında ezilmiyorlar. İşletmelerin birçoğu birden fazla kanal ve cihaz genelinde açık ve kusursuz bir deneyim sunuyor.

Rekabet avantajını korumak için işletmelerin yeni bir bakış açısını benimsemesi, müşteri deneyimlerini optimize etmesi ve çok kanallı hizmetlerini kusursuz ve tutarlı şekilde sunması, diğer yandan da en iyi dolandırıcılıktan korunma çözümlerinin faaliyette olduğundan emin olması gerekir.

Experian, Ağustos 2016'da Forrester Consulting ile iş birliği yaparak Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerinde 380 C seviyesi ve bölüm başkanıyla bir çalışma yürüttü. Ankete yanıt verenlerin tümü kurumsal risk, müşteri veri yönetimi, dolandırıcılık yönetimi ve müşteri yolculuğu haritalama bölümlerinden sorumluydu ya da karar verme süreçlerinde önemli bir role sahipti.

"Müşteri çağında başarılı olun" adlı çalışma, işletmenizin karlılığını artırmak için müşterileri nasıl kazanabileceğinizi, koruyabileceğinizi ve elde tutabileceğinizi anlamanıza yardımcı oluyor.

Videoyu izleyin
İnfografik

 

 

Dolandırıcılık

Fraud

Dolandırıcılığa karşı dengeli bir yaklaşım benimseyin

Müşteri Yönetimi

360 derece müşteri görünümü elde edin

Dijital Optimizasyon

Dijital yaklaşımınızı optimize edin

Çok yakında

Yeni araştırmayı indirin

Araştırmayı indirmek ve daha fazla bilgiye ulaşmak için lütfen aşağıdaki formu doldurun

  • Gönder