PowerCurve™ Customer Management

Kişiselleştirme

Müşterilerinize her gün daha fazla seçenek sunuluyor. Müşteriler şimdi daha akıllı, daha bilgili ve daha yüksek beklentilere sahip. Bu durum birçok kuruluşun iyi müşterileri elde tutmasını ve ilişki geliştirmesini gün geçtikçe daha zor hale getiriyor.  Bu sadakati geliştirmenin ve gerçek anlamda sürdürülebilir gelişim sağlamanın en iyi yolu, mevcut müşterilerle daha da yakınlaşmak, kalıcı ilişkiler kurmak ve yaşam boyu değer ortaya çıkarmaktır.

Kuruluşlar, verilerinin değerinin farkına varmalı, bu önemli bilgileri doğru bir bakış açısına dönüştürerek fırsatları belirleyebilmeli ve doğru kanalları doğru zamanda kullanarak müşterilerine doğru ürünler sunabilmelidir. 

PowerCurve™ Customer Management

Experian’ın PowerCurve™ Customer Management, müşteri ilişkilerinin değerini en üst düzeye çıkarmak ve müşteri deneyiminin pozitif olmasını sağlamak amacıyla tasarlanmıştır. Yüksek performanslı karar alma sayesinde müşteri bilgilerinizi hızlıca eyleme dönüştürebilirsiniz.

Bu değerli içgörü, düşük ve yüksek riskli müşterileri tanımlayarak, riski çok daha etkin bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bu bakış açısıyla, doğru karar verebilir ve tüm müşteri türleri için maliyetleri kontrol altına alabilirsiniz.

Tüm müşteriler için benzersiz birer profil oluşturma imkanı sunan PowerCurve Customer Management, her bir müşterinizle ilişkilerinizin dinamikleri hakkında daha derin bir içgörü sağlar. Risk, karlılık, eğilim ve yaşam boyu değer metriklerini kapsayan bu bütünlükçü yaklaşım, hızlı, uygun, samimi ve hepsinden önemlisi karlı bir hizmet sunmak için müşterileri tercih ettikleri iletişim kanalları aracılığıyla ve birey olarak yönetmenize imkan tanır. Bu yaklaşım sayesinde verileri segmentlere ayırabilir ve kişiselleştirebilirsiniz.

PowerCurve Customer Management'ı kullanan kuruluşlar:

  • Yeni karar alma becerilerini kolayca entegre eder
  • Daha iyi karar alma performansı ve yatırım geri dönüşü sağlar
  • Genel verimliliği artırır ve pazara sunma süresini kısaltır
  • Sürekli değişen pazarlara uyum sağlar ve bu pazarlarda hareket serbestliğine sahip olur
  • Müşteri memnuniyetini artırır
  • İlgi çekici tekliflerle müşteri yakalama oranlarını artırır
  • Müşteri kaybını azaltır
  • Borcu tahsil edilemeyen müşteri sayısını azaltır
  • Tahsil edilemeyen alacakları ve mali zararları azaltır

Experian Decision Analytics, kuruluşların karlı müşteri ilişkileri geliştirmelerine yardımcı olmak için müşteri verilerinin zenginleştirilmesi ve anlamlı analizler oluşturulması alanlarında otuz yıldan fazla deneyimiyle kendini kanıtlamıştır. PowerCurve Customer Management ile karar alma sürecini optimize edebilir, müşteri ilişkilerinin karlılığını artırabilir, sadakati üst düzeye taşıyabilir ve tüm seviyelerdeki riski müşteri yaşam döngüsü boyunca verimli şekilde yönetebilirsiniz.

PowerCurve Customer Management: Yaşam boyu süren karlı müşteri ilişkileri geliştirin

Need More Information?

Book consultation today!

Would you like to hear from us?*

By signing up to Experian business marketing communications you will receive the latest research, insight, news and invites to events and webinars. Experian offers a wide range of products and services. We will do our best to send you only communications that we deem to be relevant to you, your job and your business. You can change your mind at any time.

  • Submit

Ücretsiz danışmanlık için tıklayın

Danışmanlarımızla toplantı yapmak için aşağıdaki butonu tıklayın.

Hemen randevu alın

Webinar

Müşterilerinizin verilerinden nasıl içgörü elde edebileceğinizi öğrenmek için buraya tıklayın

Videomuzu izleyin

PowerCurve Platform video


[an error occurred while processing this directive]
Sample Title*$*Sample Description*$*/site-images/EXPERIAN_2CLR_noSM-Web.jpg*$*en_US